Brought to you by
Paul T. Cline

Paul T. Cline

This Guest Book will remain online permanently courtesy of Cindi.
Add a message to the Guest Book
If you need help finding the right words, view our suggested entries for ideas.

Back to Personal Message


Add a photo to your message (optional)
Preview Entry
August 31, 2014
Cancel

Please don't submit copyrighted work; original poems, songs or prayers welcomed.

Legacy.com reviews all Guest Book entries to ensure appropriate content. Our staff does not correct grammar or spelling. Privacy Policy | Terms of Use
Select up to 10 photos to add to the photo gallery.

Select a candle
*Please select a candle
Preview Entry
August 31, 2014
Cancel

Please don't submit copyrighted work; original poems, songs or prayers welcomed.

Legacy.com reviews all Guest Book entries to ensure appropriate content. Our staff does not correct grammar or spelling. Privacy Policy | Terms of Use
Keep updated on this Guest Book

Sign up below to receive email updates.

August 29, 2014
Goodnight Dad,sorry about last night I fell asleep,as I'm sure you know.We've gone to the fair a few times and am going again Mon.I love and miss you sooooooo much.Huggggs and kissess Your daughter Cindi
August 26, 2014
Goodnight Dad,well I made it early tonite.Well my hearing went ok ,and my case is still open for Drs.I love and miss you soooooooo much.Hugggggs and kissesss Your loving daughter Cindi
August 25, 2014
Goodnight Dad,well I didn't make it early enough tonite either,cause Brenda and I went to fair as we usually do.It was nice.I love and miss you soooo much Hugggggs and kissess Your daughter Cindi
August 21, 2014
Goodnight Dad,well I had a nice scrub massage today after workwith my friend Vicki.It was nice to relax and get a massage.I really needed it.I love and miss you sooooo much.Huggggggs and kissesss Your daughter Cindi
August 20, 2014
Goodnight Dad,well I'm back from Chicago now,it was nice to spend time with Keeley and Brian and the boys,I miss them so much.Hugggs and kissess all the time.I love and miss you sooooo much Huggggs and kissesss Your loving daughter Cindi
August 17, 2014
Goodnight Dad,well gonna find out what happened to my other posts.I'm in Chicago with Kee and family,for the kids birthdays and to help out a little as I do with all my kids.I love and miss you soooooo much Hugggs and kissessss Your loving daughter Cindi
August 13, 2014
Goodnight Dad,sorry about last night,I fell asleep early.Tonight I'm getting ready to Chicago to see Keeley and my boys.I love and miss you sooooooo much.Huggggs and kissesss Your loving daughter Cindi
August 11, 2014
Goodnight Dad,I'm really didappointed that my other days posts aren't here.Well Ed got the truck on the road today,so now they both can work with 2 vechicles.My cars doing good and a big difference in gas.I love and miss you sooooo much.Hugggggs and kissesss.I sure wish my luck would change on those numbers for a change.Your daughter Cindi
August 09, 2014
Goodnight Dad,here we go again,don't see my messages.Got to visit with one of my elder friends,Alice,I've been trying to get to see her.I love and miss you sooooo much Huggggs and kissesss Your loving daughter Cindi
July 29, 2014
Goodnight Dad,sorry I'm late again,time gets by me too fast.I almost forgot I had to change my info for my parking and my ezpass,cause it was set up for my truck.I love and miss you soooo much Huggggs and kissesss Your loving daughter Cindi

View Photo Gallery

Preview Now

©2014 Legacy.com. All rights reserved. Guest Book entries are free and are posted after being reviewed for appropriate content. If you find an entry containing inappropriate material, please contact us.